Gönderen : ShiroYasha Mayıs 11, 2014


Selamlar,
Mekakucity çevirilerini Divxplanet'e koyduğumda tüm bölümler turuncu turuncu renklenince dertlendim ve hepsini tekrar elden geçirmeye karar verdim. Ekibimizin yeni çaycısı (:p) "hibarikasuya" ile neden turunculanmış olabileceği konusunda baya araştırma yaptık ve düzenlemeye koyulduk. Her bölümün düzenlenmesi neredeyse bölüm çevirisi kadar sürdü, ama sonuçları güzel oldu. :) Madem altyazılar düzenlendi şu anki her bölüme v2 çıkartalım dedim. Şu an 4 bölümün de v2 sürümleri yüklendi. Altyazılar arasında genel olarak fark yok tabi ancak kim düzenlenmiş altyazı istemez ki ? :) Ayrıca bölümleri MPC ile izleyenler için (Diğer oynatıcılar hakkında bilgim yok maalesef.) şu tarz bilgilendirme bölümlerini Türkçeleştirdim. (İlk sürümlerde yapmaya başlamıştım ancak bazıları tam olmamıştı.)

Hazır Mekaku'dan sözü açmışken; 5. bölümü bir aksilik olmaz ise bu akşama kadar çevirir ve yüklerim. (Yaşasın stabil internet! :p)
Çeviriden de söz açmışken; Gokukoku no Brynhildr ve Haikyuu!! çevirileri Bugusu ve Maris'in meşguliyetlerinden ötürü biraz sekteye uğradılar. Ancak en kısa sürede onları da tamamlamaya çalışacağız. :Ayrıca Gokukoku no Brynhildr ve Haikyuu!!'nun mevcut çevirileri için de güncelleme gelecek. Onları da tamamlayınca duyuracağım. :)
Hazır çenemi de açmışken :p Blog için asıl logonun üzerine 13 adet daha logo hazırladım. Her sayfa değiştirdiğinizde/yenilendiğinde farklı (bazen de aynı artık hangi logo denk gelirse.) bir logo sizleri bekliyor olacak. Tekdüzelikten iyidir diye düşündüm. :)

{ 8 yorum... read them below or Comment }

  1. Sanırsam altyazı problemlerinizden biri şu olsa gerek. "Chapter 1" yazısı altyazının önünde barikat gibi durmaya devam ediyor. Nasıl desem. Şahsen kendim denediğim MPC, KMP, GOM ve WMP de aynı problemi yaşadım. Aoi fansubta da bu problem için şikayet etmiştim zamanında. Ama problem buraya da taşınmış.

    YanıtlaSil
  2. Bölümleri tekrar indirdim. DP'deki altyazıları da aldım ve sonuç. Doğrusu gerçekten güzel iş çıkarmışsınız. Efektler ve fontlar oldukça güzel durmuş. Bu arada yaşadığım sorun Dp'deki altyazılardan değil de sizin linklerden indirdiğim videolarda yaşamıştım.

    YanıtlaSil
  3. Ekibin eski çaycısı varmıydı ki? Vardıysa da kesin sendin o çaycı :D Bu akşammış la nerede kaldı yeni bölüm, beklemekten ciğerimiz soldu. Daha kontrol edecektim :)

    YanıtlaSil
  4. Sonuçta yeni değil misin :D Ablam doğum yaptı ya onla meşgulüz -.- Halledecem ama daijoubu :D

    YanıtlaSil
  5. Son kelime fena güldürdü :) Chibi karakterler olurya hani yanakları pofuduk pofuduk o yüz ifadesi geldi gözümün önüne :D Dayı olmuşsun omedetou :)

    YanıtlaSil
  6. Yenilenme ve bilgilendirme içinçok teşekkürler emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

- 2014 Momiji Subs - - Powered by Blogger - -