Gönderen : ShiroYasha Mayıs 04, 2014

Sonunda çeviriyi rayına oturtup gününde verebildim. Hep küfürlü hakaretli yerleri resim olarak veriyorsun diyeceksinizdir ama hem gülmüştüm burada hem de çevirisi için 2-3 kişi cümle oturtmaya çalışmıştık İngilizcesini Türkçe'ye çevirince tam oturmadığı için. Emeğin karşılığını vereyim dedim. :) İyi seyirler.


{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. Hahahahaha onlardan biri de benim :) Yarın olmadı öbür gün izleyip değerlendirilmesi yaparım derken bu sefer çeviride hata aramayacağım. Divxplanet benden önce davrandı. Teknik yapıda yardımcı olmaya çalışırım artık. Bölüm için teşekkürler. Bu arada Bugusu siteye uğruyor mu bilemiyorum ama onada teşekkürler. Gokukoku değerlendirmesini facebook üzerinden yaptık baya. Bugusu 3. bölüm çok acayip yerde bitti. 5 te horriblesubs da çıktı damedesuyudan da yakında çıkar. Okursan bu mesajı zaten mesaj alınmış olur. Zaten Samet te merak ediyor yeni bölümü :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni bölüm için çok teşekkürler elllerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

- 2014 Momiji Subs - - Powered by Blogger - -